Nånting bara som kanske får npra o tänka? ❤

Haft dendär känslan av att ba langa en fett box mitt ii ansiktet på nån du ogillar ele nån som sårat dej från botten upp te toppen ? Haft den lusten o ba skrika så högt du kan o slå allt ii din väg.. Haft dendär känslan av att bli sviken, sårad, utnyttjad, använd elr va den känslan man har är.. Ta ba allt o säg skitsamma de nt så att du hare värre än va andra har .. Bara för att man blivit sårad av vännen playad av pojkvännen elr utnyttjad av kompisen .. Tänk på andra som mår illa .. Ja snackar nt om vuxna me kärlek o respekt va den ska tänka på o göra men ii dehär fallet ska ja .. Min stora syster ska fylla 24 on några dagar .. Hon har alltså en son knappt två år och hon är gravid med en liten flicka .. Hon har gått igenom saker some omöjliga att tro på o sjukt o höra .. De är problem mellan min pappa o hans bror min farbror alltså .. O min farbrors son är min systers man .. O va han har gjort är att han åkte iväg med min pappa o min näst äldsta bror för att skapa respekt o kärlek mellan dem två bröderna igen .. Igen förändring hände, o dagen då dem skulle åka hem igen ville nt min systers man följa med .. Min pappa bad honom me respekt att följa med han hem igen men min syters man vägrade .. Iaf kom min pappa och min bror hem .. O min syster hade förväntningar om att få se sin man och att hennes son oxå skulle få se sin pappa igen .. Tjafs, tårar, skrik o bråk har ja hört varje natt ii 3 månader nu .. Min systers man lämnade min syster gravid me sin son som knappt ee 2 år gammal. Dem hade hus, bil, bubbelpool va mer kan den marrafaköörn önska sej? Min syster har gått ner 8 kilo sen 3 månaders start .. Ja gråter varje gång ja ser henne sitta tyst ii ett hörn me påsar under ögonen o veta att hone olycklig .. Hon flytta in till oss igen, till sin familj .. Hon valde att jag skulle bli hennes sons gudmor för hon vet att skulle bli hans förebild när han blir större me tiden .. Tackar gud hone med sin familj o hon mår bättre hon ler för varje dag som går o hon öbskar inget mer från gud än att hon fortfarande lever o att hone tacksam För allt hon har o har fått. Hone så lycklig att ja gråter glädje tårar varje gång ja ser henne le ❤ 
Ni kanske tänker nu va har dehär me självaste bloggen o göra .. 
Ville ba dela med mej av ett av tusen historier ii mitt liv .. Alltså va kan din tjej/kille göra som får dej att bli krossad ii miljontals bitar .. Gå vidare inget att ångra ta sats o lita på några .. Tacka gud varje dag för hur du mår för nån dag kan nått gå snett o man vet nt om mane död elr om man fortfarande lever .. Ja går igeom en väldigt svår tid på 3 månader har 4 av mina närmaste släktingar dödt o blivit mördade .. Haft svårt o äta svårt o sova .. Men ändå ja tackar gud för att gett mej styrka att fortfarande leva .. Ja blir gudmor till min guddotter om nåra månader o lyckligare kan ja nt bli .. Hoppas nått av dehär kanske hjälper vet nt om de kmr men va nöjd me vem du är due vacker due speciel o du betyder otroligt mycke hos otroligt många ❤ 


❤✌Kärlek o respekt✌❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0